Tisdag.

Att vakna upp och det första man möts av är en snöstorm utanför fönstret..
Det är fan inte Okey. Jag beställde sol för den här dagen. Jag skulle ju bara släpa
mig ut med en kaffe och typ sitta där i några timmar. Tisdag, check.
Men nej, nej ge Sara en snöstorm att sitta i, varför inte lixom..
Så nu sitter jag här i min sjukt obekväma soffa, i detta sjukt kalla hus,
fasaner som går utanför fönstret och muppar sig och inte fan har man ens
en hund att krama om för tillfället. Suger lite faktiskt.

”When it’s dark but I can’t sleep
I will wander towards my dreams with new direction
If it’s cold and I’m alone
And I forget all that I know
Well I’ll count my blessings” – I am not afraid, Ron Pope

Kommentera

