.

Jag börjar inse att det enda som jag har tid för nu är jobb, hund och lösa situationen hemma. Jag har träffat underbara människor senaste tiden som verkligen satt sig i hjärnan
på mig men det finns inte utrymme för sånt nu. Jag börjar landa i att vara själv och bara satsa på mig och hunden och ärligt, det behövs.

och efter igår när jag ringde dig med gråten i halsen så insåg jag att den enda som förstår och vet hur det är efter allt Är du, ingen annan. När det kommer till hundarna så har vi samma principer speciellt efter olyckan.
Jag är seriöst glad över att jag på något konstigt sätt har kvar dig.

Kommentera

