Standard .

Det här med att komma upp om mornarna är inte min grej.
Jag vet inte hur många gånger både jag och brookie legat utslagna i
sängen till typ fem minuter innan jag ska sitta i bilen..
När jag bodde med jonas så var det han som väckte mig,
Ja han fick ta emot mina psykdamp varje morgon ..
men han fick alltid upp mig. Sen om det var genom att ta tag i mina ben och bokstavligen släpa ner mig från sängen, eller värsta ..
slita bort täcket kasta iväg det och springa ut ur rummet.. Ashole!!
Men fan, Cred för hans sjukt bra tålamod(!)

Sen när det tog slut så hade jag lilla nöten som ringde å väckte mig.
Helt awsome. Men nu ska jag tydligen klara det här själv?!
Det går inte. Jag misslyckas varje gång.

Så Michan försöker dra sitt strå till stacken och ringer prick halv sju varje morgon.
Uppskattas varje gång men det är ju då jag måste sitta i bilen.
Och alla söta godmorgon sms.. ja dom börjar ju droppa in långt efter att jag ska
sitta på pendeln.  Så när jag kom inspringandes på jobbet idag inför utbildningen så kollade kollegan bara på mig .. ”Ta en kaffe, kom till mig när du vaknat så kör vi då..”

Det här med mornarna är helt ohållbart.

Kommentera

