Lite hund.

Det var år sen jag var ute och körde spår med hundarna
och när Brookie råkade slita av långlinan på mitten så la jag ner projektet helt.
Men det är så lätt att köra spår och hundarna blir sjukt trötta efter i
princip ingen tid alls! Och ärligt, det är för jävla kallt och äckligt ute,
jag vill inte ut och gå flera km..

Men min lathet är inte så bra för min hund .. både hon och jag blir mer och mer slöa för varje dag, så insåg idag att det här måste ju faktiskt styras upp. Så vad krävs mest av hunden men minst av mig… Ut och spåra såklart! Lathet har tagit en helt ny nivå..
Så slängde iväg ett mail till Erika som hakade på efter tre röda.
Så snart blir det ut och spåra i skogen, köra slut på hundarna helt enkelt.



Kommentera

