Renovering

Vissa dagar springer jag runt som ett litet retard, överenergisk och allmänt irriterande.
Jag skulle hata mig själv dessa dagar om jag var någon annan. True story.
Så idag när Jonas kom hit för att renovera tog det inte lång tid  innan han kläckte ur sig..  ”Jaha.. det är en sådan dag.”

Och man såg hur han verkligen försökte att ha tålamod med mig när jag
studsade runt till musiken i vardagsrummet i mina uggs och små short..
– Skulle inte du måla…?
– … Du kan måla?

När jag la mig på golvet och började brottas med Brookie så brast det väl lite för stackarn, ”Sara.. MÅLA!!! jag orkar inte dina flummdagar!!!!”

Sen började han spotta och fräsa å grinade över att han hade sara hår i munnen
och till svar fick han bara, ”Men mums, jag som är så jävla söt, söt som SOCKER!”
Då började han faktiskt skratta lite den där surgubben ^^

Så lite vart gjort från min sida.. jag erkänner inte mycket alls.
Jag ljög. Tio minuters jobb. Max. Okey Jonas gjorde typ allt.
Men det vart sjukt bra. Riktigt nöjd över vårt..
hans jobb och mitt fantastiska sällskap.

297044_10151426969197423_1947444189_n

Kommentera

