Standard.

Calle & Camilla kan bli helt galna på mig för jag hittar fan ingenstans såfort jag
sätter mig bakom ratten. När de bodde i bålsta så körde jag alltid, alltid fel.
Observera att jag var hos dom cirka 3 gånger i veckan..Efter ett och ett halft år
så lärde jag mig äntligen vägen. Och då flyttar de små asen.

Så när Calle ringde igår och grinade över att han skulle få äta middag själv för att
Camilla är ute i landet och flänger så tänkte jag att nu jävlar ska jag överraska honom
och faktiskt hitta rätt, kastade mig i bilen och kör såklart fel. Helt åt helvete fel.
Efter mycket om och men hittade jag och Calle bara skrattade åt mig som vanligt.

Så vart det en mysmiddag i nya huset och när jag väl skulle hem var det lixom inga problem. Jag var sjukt stolt över mig själv som hittade ut till motorvägen.
Hell yeah, det vänder lixom! Pratar med Mickis i telefon och inser att jag kör
åt helt fel håll.. Ni anar inte hur långt man måste åka på den där jävla motorvägen för att kunna vända.. ENKÖPING! Så nej jag failade igen. Att jag drämde bildörren i ansiktet
lite tidigare under kvällen gjorde inte saken bättre heller.

Så nu är jag lite blå i ansiktet och det finns typ ingen bensin kvar i bilen.
Underbara fredag.

Kommentera

